modestad","Al 60 jaar mode\u003Cbr />Expertise","Gratis\u003Cbr />Parkeren","Advies op\u003Cbr />maat","\u003Cb>Gratis verzending\u003C/b> vanaf 199,-","/Service/FAQ/","Liever in de winkel passen? Maak hier een personal shop-afspraak","Help","Voor 15:00 besteld, \u003Cb>vandaag verzonden\u003C/b>","Hulp nodig? Vraag onze \u003Cb>Personal Shopper\u003C/b>","Al 60 jaar mode expertise","Gratis parkeren","Gemakkelijk online retourneren, of gratis in de winkel.","\u003Cb>Gemakkelijk retourneren\u003C/b> in onze winkel","Gratis verzending vanaf 199,-. Voor 15:00 besteld is vandaag verzonden.","Personal shopper","Gemakkelijk Retourneren","Gratis verzending","Xyz","Xyz Abc","Mijn Account","Winkelmand","Menu sluiten","Zoeken","Naam A-Z","Telefoonnummer is vereist. Bijvoorbeeld +31208202070","MM/JJ","Naam kaarthouder","Creditcardnummer","CVV","Betaling verzekerd en verzorgd door","Credit card gegevens","Bewaar kaartgegevens voor toekomstige betalingen","Selecteer bank","%name% •••• %number%","Er is een probleem opgetreden bij het verwijderen van uw kaart","Uw kaart is succesvol verwijderd","Nieuwe kaart","Verwijderen","Opgeslagen kaarten","Abonnement","Annuleren","Deze kaart wordt gebruikt voor een abonnement. Annuleer eerst uw abonnement voordat u deze kaart verwijdert.","Weet je zeker dat je dat wilt verwijderen?","Bevestiging verwijderen","Selecteer terminal","Betaal met een andere betaalmethode","Terug naar de webshop","Betaling mislukt","De betaling is mislukt of geannuleerd. U wordt doorgestuurd naar Mollie waar u uw betaling kunt afronden met de methode naar keuze. ","Doorsturen naar: ","De betaling met Apple Pay is mislukt.","De betaling met Paypal Express is mislukt.","factuuradres bewerken","verzendadres bewerken","Abonnement is geannuleerd","Door een fout kon het abonnement niet worden opgezegd. Neem dan contact op met onze ondersteuning.","There was an error when pausing your subscription","There was an error when resuming your subscription","There was an error when skipping your subscription","Er is een fout opgetreden bij het bijwerken van uw adres","Er is een fout opgetreden bij het updaten van uw betaalmethode","Facturatie adres","Afleveradres","Hoeveelheid","Abonnement annuleren","Annulering mogelijk tot","Herhaal abonnement","Id","Volgende betaling bij","Abonnement pauzeren","Abonnement hervatten","Overslaan abonnement","Betaalmethode bijwerken","Abonnement:","U heeft nog geen abonnementen.","Abonnementen","Uw recente abonnementen:","Verbergen","Kijkje","Gelijk aan factuuradres","Your subscription has been paused","Your subscription will now be resumed","Your subscription has been skipped","Uw adres is succesvol bijgewerkt","De betaalmethode is succesvol geüpdatet","Elke dag","Elke %value% dagen","Elke maand","Elke %value% maanden","Elke week","Elke %value% weken","%value% keer","Abonneren","Abonnement product","testmodus","Voucher","Selecteer afhaalpunt","Afhaalpuntlevering","Afhaalpunt is verplicht",["EmptyRef",570],"null",["EmptyRef",572],"false",["Ref",93],{"open":22}]